شرکت حکیم مس سرچشمه به راشن پیوست

 

شرکت خدماتی، بهداشتی و درمانی حکیم مس ، در سال 1373 در راستای برنامه های برون سپاری شرکت ملی صنایع مس ایران و توسط هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه تاسیس شد. شرکت حکیم مس سالهاست که در حوزه خدمات بهداشتی، درمانی و طب کار، حافظ و ضامن سلامت کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع و شهر مس سرچشمه می باشد.

شرکت حکیم مس سرچشمه

شرکت حکیم مس، از سالهای گذشته تا کنون، همواره کوشیده است تا با ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی، درمانی و آزمایشگاهی، شرایط مناسبی را برای سلامت کارکنان مجموعه مس فراهم آورد. در همین راستا ضمن گسترش مراکز درمانی، همواره کوشیده است با خرید دستگاه ها و تجهیزات به روز پزشکی و آزمایشگاهی، انواع آمبولانس های مدرن و تجهیزات پیشرفته اطاق های عمل، به بهبود کیفیت خدمات خود اقدام ورزد.

شرکت حکیم مس، با همراهی پزشکان متخصص در زمینه های مختلف، و برخورداری از تجهیزات به روز، در زمینه های مختلفی خدمات بهداشتی و درمانی را ارایه می نماید. از جمله :

خدمات آزمایشگاهی، پرتونگاری، رادیولوژی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، اورژانس، بهداشت، تزریقات، ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، معاینه و زایمان، مراقبت اطفال و زنان باردار، مشاوره جهت آگاهی از ناهنجاری های ستون فقرات و اندام ها و دیگر خدمات بهداشتی و درمانی و آزمایشگاهی.

این شرکت با سالها تجربه و تخصص در زمینه های فعالیت، همواره تلاش می کند تا پاسخگوی نیازهای بهداشتی و درمانی کارکنان زحمت کش شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس سرچشمه و شرکت های اقماری باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!