مرکز جراحی شفا شاهرود به راشن پیوست

 

مركز جراحي شفا شاهرود ، اولین مرکز جراحی محدود استان سمنان، با هدف ارائه خدمات بهداشتي و درماني در زمینه جراحی به عموم مردم عزيز ايران خصوصا هم استاني هاي محترم توسط شركت شفا گستر پاستور تاسيس گرديده است. حفظ كرامت انساني و رعايت منشور حقوق بيماران و ارائه خدمات با كيفيت از وظايف اصلي اين سازمان تعريف شده است. اميدواريم مركز جراحي شفا شاهرود بتواند در راستاي ارتقا كمي و كيفي خدمات بهداشتي و درماني كشور تاثيري ژرف داشته باشد.

مركز جراحي شفا شاهرود در تاریخ 5/2/1401، به منظور ارائه خدمات جراحی بر مبنای پایبندی به ارزش ها و کرامات انسانی، آغاز به کار نمود. این مجموعه با داشتن 7 تخت فعال شامل اتاق‌های تک تخته ، دو تخته در بخش بستری و 2 تخت جراحی، همراه با سه تخت ریکاوری در بخش اتاق عمل، در طبقه چهارم مجتمع درمانی پاسارگاد با زیربنای 1000 مترمربع در طبقه چهارم مجموعه واقع شده است.

مرکز جراحی شفا شاهرود

مركز جراحي شفا شاهرود مجهز به تجهیزات پیشرفته و به روز از بهترین برندهای دنیا می باشد. استفاده از تکنولوژی مدرن و به روز در درمان بیماران ، ضمن ایجاد امکان ارائه بهترین خدمات پزشکی، سبب کاهش عوارض و کوتاهی دوران نقاهت جراحی می شود. 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!